Педагогічні ради



П Е Д А Г О Г І Ч Н А  Р А Д А -
КОЛЕГІАЛЬНИЙ ОРГАН УПРАВЛІННЯ
ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

    Головна мета педагогічної ради - об'єднати зусилля колективу ЗДО для підвищення рівня виховного - освітнього процесу, використання в практику досягнень педагогічної науки і передового досвіду.Педагогічна рада залишається однією з важливих форм управління та методичної роботи. 
    Наш час – час змін і перетворень у різних сферах життя, зокрема й в освітньому процесі. Сучасний світ не стоїть на місці, і першими будуть ті, хто володіє знаннями.
    Жодна реформа не зможе змінити будь-що в системі освіти, якщо педагог сам не зміниться, і тим самим не змінить підходи до організації освітнього процесу. Заклади дошкільної освіти отримали повноваження самостійно обирати орієнтири та цільові установки власної діяльності. Значно зросла роль колективних форм управління, і насамперед , - педагогічної ради.
    Педагогічна рада в закладі дошкільної освіти керується у своїй діяльності Законами України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", "Положенням про заклад дошкільної освіти", Статутом закладу дошкільної освіти. Повноваження педагогічної ради визначають інші нормативні документи, що стосуються діяльності закладу дошкільної освіти. У Положення про заклад дошкільної освіти зазначено, що колегіальним постійно діючим органом управління ЗДО є педагогічна рада закладу. Порядок її створення, склад та повноваження визначені Законом України "Про дошкільну освіту".  

ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ ЗДО  "ЗОЛОТИЙ КЛЮЧИК" 
на 2024-2025 н.р.

Педагогічна рада №1

Аналіз роботи та пріоритетні завдання колективу на новий навчальний рік

1.  Вибір секретаря педагогічної ради. 

2.  Про діяльність педагогічного колективу за минулий навчальний рік в умовах воєнного стану з визначенням річних завдань на майбутній період.  

3. Про управлінські та методичні акценти діяльності ЗДО у 2024/2025 навчальному році. Методичний брифінг.

4.  Обговорення та схвалення:

- Плану роботи ЗДО (+додатки із розбудови ВСЗЯО) на новий 2024/2025 навчальний рік;

-   освітних  програм закладу та парціальних програм;

-   розкладу орієнтовного тижневого розподілу занять у новому навчальному році;

-   видів і форм планування освітньої роботи з дошкільниками;

-   видів і форм планування освітньої роботи з дітьми з ООП;

- положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в закладі;

- положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу;

- стратегію створення безпечного освітнього середовища у закладі;

- програми проведення внутрішнього моніторингу якості освіти у ЗДО на навчальний рік (показники, критерії, методи, інструменти тощо);

- перспективний план підвищення кваліфікації та проведення атестації педагогічних працівників.

5. Про планування та реалізацію індивідуального професійного розвитку вихователів відповідно до професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти», ресурсне забезпе-чення формування та розвитку професій-них компетентностей вихователя. Обговорення у «загальному колі»

6. Про комплектування вікових груп у новому 2024/2025 навчальному році та розподіл навантаження педагогічних і медичних працівників. Інформація.

7. Презентація кращої навчально-методичної літератури, дидактичного матеріалу та посібників до нового нав-чального року. Виставка-презентація

                                     Педагогічна рада №2

Формування мистецько-творчої компетентності дошкільників

1.  Про виконання рішень попередньої педради. 

2.  Про мистецько-творчу компетентність дошкільників: що враховувати під час оцінювання.  «Відкритий коментар» за змістом листка експертного оцінювання рівня досягнень дітей старшого дошкільного віку .

3.  Про цілісність, системність і послідов-ність планування й організації мистецько-творчої освіти дітей різних вікових категорій. Самоаналіз, обмін досвідом.

3.1.    Модель мистецько-творчої компетентності дітей раннього віку та шляхи її реалізації.

3.2.    Модель мистецько-творчої компетентності дітей молодшого дошкільного віку та шляхи її реалізації.

3.3.    Модель мистецько-творчої компетентності дітей середнього дошкільного віку та шляхи її реалізації.

3.4.    Модель мистецько-творчої компетентності дітей старшого дошкільного віку та шляхи її реалізації.

4.  Про підсумки огляду розвивального предметного середовища вікових груп та музичної зали для реалізації завдань БКДО з освітнього напряму «Дитина у світі мистецтва» з презентацією осередка для стимуляції самостійної художньої діяльності дітей. Аналіз результатів огляду.

5.  Про стан освітньої роботи з формування мистецько-творчості компетентності дошкільників засобами художньо-продуктивних видів діяльності. Довідка за результатами тематичного вивчення

6.  Про стимулювання розвитку творчих здібностей дошкільників під час спільної діяльності з батьками. Підсумки онлайн-конкурсу малюнків батьків і дітей старшого дошкільного віку «Замальовки рідного краю», надісланих на електронну пошту ЗДО.

7. Про перспективний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Обговорення та затвердження.


                                     Педагогічна рада №3

 Оптимізація здоровязбережувального та ігрового середовища у ЗДО

в умовах воєнного стану

1. Про виконання рішень попередньої педради. 

2. Про особливості організації фізкультурно-оздоровчої роботи в ЗДО в реаліях сьогодення. Виступ-презентація з обговоренням у «загальному колі».  

3. Про оптимізацію безпечного здоровязбережувального та ігрового середовища для дошкільників та завдання на перспективу. Самоаналіз+ презентація з обміну досвідом:

3.1.     Модель формування здоров’язбере-жувальної компетентності дітей раннього віку та молодшого дошкільного віку і шляхи її реалізації.

3.2.     Модель формування ігрової компетентності дітей середнього та старшого дошкільного віку і шляхи її реалізації.

3.3.     Використання ігор і вправ в реалізації корекційно-розвиткових завдань з дітьми з ООП з різних освітніх напрямів.  

3.4.          Про стан забезпечення здоров’я-збережувального та ігрового середовища для формування і зміцнення здоров’я дошкільників, у тому числі дітей з ООП. Довідка за результатами тематичного вивчення.

4.   Про результати анкетування педагогічних працівників щодо якості освітніх і управлінських процесів у ЗДО. Інформація

                      Педагогічна рада №4

Про результати внутрішнього моніторингу якості освітніх

та управлінських процесів ЗДО

1.     Про виконання рішень попередньої педради.

2.     Про цілісність, системність, послідовність планування й організації освітньої діяльності щодо формування мовленнєвої та соціально-громадянської компетентності дошкільників. Обмін досвідом.

3.  Про надання якісних освітніх послуг у закладі дітям з ООП. Самоаналіз результатів моніторингу якості інклюзивної освіти.

4.    Про результати внутрішнього моніторингу якості освітніх та управлінських процесів у ЗДО та готовності старших дошкільників до систематичного навчання в НУШ. Довідка про результати моніторингу та звітів педагогів:

3.1. Результативність фізкультурно-оздоровчої роботи та фізичної підготовленості дітей старшого дошкільного віку. Звіт.

3.2. Результативність оцінювання музичного розвитку дітей старшого дошкільного віку. Звіт.

3.3. Результативність психологічної діагностики дітей старшого дошкільного віку та готовності їх до шкільних навантажень. Звіт.

3.4.Результативність логопедичної роботи у ЗДО, у тому числі з дітьми з ООП.  Звіт.

3.5.Результативність методичної роботи у закладі за 2024/2025 навчальний рік. Звіт.

4.  Про результати самооцінювання освітніх і управлінських процесів ЗДО з напряму оцінювання «Здобувачі дошкільної освіти (освітній процес та компетентність дітей)». Аналітична довідка

5.     Щодо особливостей планування освітньої роботи ЗДО влітку. Обговорення плану роботи.

6. Про перевід груп та педагогічне навантаження у новому навчальному році. Інформаційні повідомлення.