Вихователь-методист


      Дитина за своєю природою – допитливий дослідник,              відкривач світу. Так нехай перед нею відкривається чудовий світ у живих фарбах, яскравих і тремтливих звуках, у казці та грі, у власній творчості, в красі, що надихає її серце, в прагненні робити людям добро..."
                                                                                                    Василь Сухомлинський

    Гоголь Наталія Степанівна, вихователь-методист Снятинського ЗДО "Золотий ключик". Має вищу педагогічну освіту, педагогічний стаж роботи 14 років, на посаді вихователя-методиста 4 роки,  кваліфікаційну категорію "спеціаліст вищої категорії", присвоєне педагогічне звання "старший вихователь".


ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО:

 "Виховання дітей - це справа душі і серця, яка крок за                                  кроком веде до загального успіху".
  Завдання методичної служби: 
вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя;
- стимулювання творчого потенціалу педагогів;
підвищення педагогічної культури вихователів;
- вдосконалення педагогічної майстерності;
- розвиток спеціальних умінь та навичок;
формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.
 
Принципи методичної роботи в закладі:
  • - педагогічна співпраця з вихователем;
  • - робота в режимі довіри, доброзичливост;і
  • - творча атмосфера, стимулювання творчої активності;
  • - принцип допоміжно-регульованого контролю;
  • - надання вихователеві права вибору;
  • - системність методичних заходів;
  • - щоденна допомога;
  • - випереджувальний характер методичної роботи.
Основні напрямки методичної роботи з кадрами:
- Інструктивно-методичні наради, оперативні наради;
- Методичні об’єднання (районні, в ЗДО);
- Конференції;
- Семінари, проблемні семінари, семінари-практикуми, психолого-педагогічні семінари;
- Атестація;
- Курсова перепідготовка;
- Творчий звіт вихователя, захист проектів;
- Самоосвіта;
- Школа молодого вихователя;
- Творчі групи, ініціативні групи;
- Конкурси, вікторини, колективні перегляди;
- Методичні виставки, книжкові виставки;
- Дні відкритих дверей, методичні тижні;
- Консультації, співбесіди, аналіз, самоаналіз;
- Вивчання, впровадження ППД, інновацій;
- Складання методичних рекомендацій, пам’яток, конспектів занять тощо.
Навчання педагогів відбувається в інтерактивних формах спілкування, це:
- Психолого-педагогічний консиліум;
- “ Круглий стіл ”; 
-“ Проблемний стіл ”;
- Методичні посиденьки, методичний аукціон;
- Динамічні творчі групи;
- Педагогічні дискусії, диспути, дебати;
- Ділова гра, рольова гра, бліц-гра;
- “ Мозковий штурм ”;
- Методичний фестиваль, методичний турнір, фестиваль педагогічних ідей і знахідок;
- Аналіз педагогічних ситуацій;
- Аукціон ідей, банк ідей;
- Тренінги;
- Педагогічні читання;
- Психолого-педагогічні тестування, тощо.