Методична робота

                  Методична робота в закладі дошкільної освіти «Золотий ключик»  ведеться згідно річного плану. План спрямований на виконання завдань Закону України “Про дошкільну освіту” та Базового Компонента дошкільної освіти.

Увага  педагогів закладу зосереджена на особистісно-орієнтованому підході до дитини, забезпеченню всебічного розвитку діток, відповідно до їх здібностей, задатків, індивідуальних, фізичних та психологічних потреб.

Педагогічний колектив закладу працює над питанням: «Формування основ патріотичного виховання як засобу всебічного розвитку особистості майбутнього громадянина».

                        Завдання педагогічного колективу на новий

                                         2023/2024 навчальний рік

1.     Продовжувати освітню діяльність, спрямовану на якісний результат формування соціально-громадянської компетентності дошкільників.

2.     1.Забезпечити виконання вимог щодо особливостей організації освітнього процесу в ЗДО в умовах воєнного стану, у тому числі з дітьми з ООП, створення умов для здобуття освіти та педагогічної діяльності.

3.   2.Формувати мовленнєво-комунікативну компетентність дошкільників засобами інтерактивного розвивального середовища».

     3.Провести самооцінювання діяльності закладу за   напрямом оцінювання «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти».

       Головним напрямком діяльності кожного педагога були і залишаються охорона, зміцнення здоров`я дітей, забезпечення необхідних умов для їх фізичного, психічного та розумового розвитку.

«Інноваційні технології в ЗДО»:

Методична робота – це спеціальний комплекс взаємопов'язаних практичних заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, їх безперервну та професійно-методичну освіту, яка зорієнтована в кінцевому результаті на підвищення рівня освіченості, розвинутості і вихованості.                      

Методична робота в закладі дошкільної освіти повинна відповідати наступним правилам:
- організована нестандартно, яскраво, жваво, цікаво, з урахуванням індивідуальних запитів і можливостей педагогів; 
- приносить вихователям відчутну практичну допомогу, тобто має безпосередній вихід; 
- позначається на рівні підготовленості вихованців; 
- задовольняє духовні, естетичні, моральні та інші запити педагога; 
- постійно користується увагою адміністрації: стимулюється, контролюється, враховується при підбитті підсумків; 
- створює умови для виникнення людських контактів і творчого спілкування з колегами, об’єднує спрямованістю до загальної мети.

 Мета методичної роботи:

 - удосконалення системи безперервної освіти педагогічних кадрів;

- вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного педагога;

 - стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності;

- організація моніторингу якості освіти відповідно до Державних стандартів;

- запровадження компетентнісно-орієнтованого підходу до освітнього процесу.


Напрями методичної роботи:
- підвищення соціально-психологічної культури педкадрів;
- удосконалення педагогічної майстерності;
- сприяння в опануванні світової та національної, мовної й побутової культури;
- розвиток спеціальних умінь і навичок.

Головними завданнями діяльності методичної роботи ЗДО є: 
- підвищення соціально-психологічної культури педагогічних працівників;
- вдосконалення педагогічної майстерності та сприяння особистісному професійному зростанню педагогів;
- сприяння в опануванні світовою, національною, побутовою культурою.
- підтримка ділового тонусу педагогів;
- стимулювання розвитку ініціативи, творчості, пошуку;
- створення умов для праці в режимі розвитку, в напрямку опанування новими методами, прийомами, засобами, технологіями, системою навчання та виховання;
- оптимізація системи мотивації педагогів до підвищення фахової майстерності та узагальнення власного педагогічного досвіду.


Принципи методичної роботи:
- творча співпраця з педагогом;
- робота в режимі довіри, доброзичливості;
- креативна атмосфера, стимулювання активності;
- принцип допоміжно-регулювального контролю;
- надання вихователю права вибору;
- системність методичних заходів;
- принцип «Я-повідомлень» у спілкуванні, як шлях до порозуміння;
- систематична допомога;
- випереджуючий характер методичної роботи.


                                                Результат методичної роботи
становлення індивідуальної авторської, якісної системи педагогічної діяльності, коли кожний педагог охоплений увагою методиста, разом з ним моделює, планує діяльність, одержує позитивні результати.

-