Методична робота

                  Методична робота в закладі дошкільної освіти «Золотий ключик»  ведеться згідно річного плану. План спрямований на виконання завдань Закону України “Про дошкільну освіту” та Базового Компонента дошкільної освіти.

Увага  педагогів закладу зосереджена на особистісно-орієнтованому підході до дитини, забезпеченню всебічного розвитку діток, відповідно до їх здібностей, задатків, індивідуальних, фізичних та психологічних потреб.

Педагогічний колектив закладу працює над питанням: «Формування основ патріотичного виховання як засобу всебічного розвитку особистості майбутнього громадянина».

                        Завдання педагогічного колективу на новий

                                         2024/2025 навчальний рік

1.     Продовжувати освітню діяльність, спрямовану на якісний результат формування соціально-громадянської компетентності дошкільників.

2.     1. Формувати мистецько-творчу компетентність дошкільників засобами художньо-продуктивних видів діяльності.

   2. Оптимізувати здоров'язбережувальне та ігрове середовище для формування і зміцнення здоров'я дошкільників, у тому числі дітей з ООП, харчову безпеку в укритті.

    3. Продовжувати освітню діяльність, спрямовану на якісний результат формування мовленнєвої та соціально-громадянської компетентності дошкільників.

     4.Провести самооцінювання діяльності закладу за   напрямом оцінювання «Здобувачі дошкільної освіти (освітній процес та компетентність дітей)».

       Головним напрямком діяльності кожного педагога були і залишаються охорона, зміцнення здоров`я дітей, забезпечення необхідних умов для їх фізичного, психічного та розумового розвитку.

«Інноваційні технології в ЗДО»:

Методична робота – це спеціальний комплекс взаємопов'язаних практичних заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, їх безперервну та професійно-методичну освіту, яка зорієнтована в кінцевому результаті на підвищення рівня освіченості, розвинутості і вихованості.                      

Методична робота в закладі дошкільної освіти повинна відповідати наступним правилам:
- організована нестандартно, яскраво, жваво, цікаво, з урахуванням індивідуальних запитів і можливостей педагогів; 
- приносить вихователям відчутну практичну допомогу, тобто має безпосередній вихід; 
- позначається на рівні підготовленості вихованців; 
- задовольняє духовні, естетичні, моральні та інші запити педагога; 
- постійно користується увагою адміністрації: стимулюється, контролюється, враховується при підбитті підсумків; 
- створює умови для виникнення людських контактів і творчого спілкування з колегами, об’єднує спрямованістю до загальної мети.

 Мета методичної роботи:

 - удосконалення системи безперервної освіти педагогічних кадрів;

- вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного педагога;

 - стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності;

- організація моніторингу якості освіти відповідно до Державних стандартів;

- запровадження компетентнісно-орієнтованого підходу до освітнього процесу.


Напрями методичної роботи:
- підвищення соціально-психологічної культури педкадрів;
- удосконалення педагогічної майстерності;
- сприяння в опануванні світової та національної, мовної й побутової культури;
- розвиток спеціальних умінь і навичок.

Головними завданнями діяльності методичної роботи ЗДО є: 
- підвищення соціально-психологічної культури педагогічних працівників;
- вдосконалення педагогічної майстерності та сприяння особистісному професійному зростанню педагогів;
- сприяння в опануванні світовою, національною, побутовою культурою.
- підтримка ділового тонусу педагогів;
- стимулювання розвитку ініціативи, творчості, пошуку;
- створення умов для праці в режимі розвитку, в напрямку опанування новими методами, прийомами, засобами, технологіями, системою навчання та виховання;
- оптимізація системи мотивації педагогів до підвищення фахової майстерності та узагальнення власного педагогічного досвіду.


Принципи методичної роботи:
- творча співпраця з педагогом;
- робота в режимі довіри, доброзичливості;
- креативна атмосфера, стимулювання активності;
- принцип допоміжно-регулювального контролю;
- надання вихователю права вибору;
- системність методичних заходів;
- принцип «Я-повідомлень» у спілкуванні, як шлях до порозуміння;
- систематична допомога;
- випереджуючий характер методичної роботи.


                                                Результат методичної роботи
становлення індивідуальної авторської, якісної системи педагогічної діяльності, коли кожний педагог охоплений увагою методиста, разом з ним моделює, планує діяльність, одержує позитивні результати.

РОЗБУДОВА ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
    у закладі:

     КРОК 1: усвідомлення необхідності розбудови та впровадження внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
    КРОК 2:  налагодження комунікації з усіма зацікавленими сторонами щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
    КРОК 3:  розроблення стратегії (політики) забезпечення якості освіти та визначення компонентів внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
       КРОК 4: розроблення документу про внутрішню систему забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти закладу, затвердження та оприлюднення;
      КРОК 5: розробка плану дій (дорожньої карти) щодо стратегії забезпечення якості освіти;
        КРОК 6: побудова траєкторії успіху закладу освіти.

ЕТАПИ РОЗБУДОВИ ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ:

1 ЕТАП - РОЗРОБЛЕННЯ (визначення цілей функціонування системи, визначення компонентів та механізмів функціонування системи, визначення необхідних ресурсів, управлінські рішення щодо функціонування системи, визначення критеріїв оцінювання функціонування системи).
2 ЕТАП - САМООЦІНЮВАННЯ(вивчення - моніторинг процесів системи, аналіз результатів моніторингу, оцінювання - визначення рівня якості функціонування системи, визначення результатів функціонування системи, звітування - аналіз стану функціонування системи, визначення шляхів вдосконалення функціонування системи, планування - визначення заходів для вдосконалення функціонування системи).



-