Методична робота в закладі дошкільної освіти «Золотий ключик» ведеться згідно річного плану. План спрямований на виконання завдань Закону України “Про дошкільну освіту” та Базового Компонента дошкільної освіти.
Увага педагогів закладу зосереджена
на особистісно-орієнтованому підході до дитини, забезпеченню всебічного
розвитку діток, відповідно до їх здібностей, задатків, індивідуальних,
фізичних та психологічних потреб.
Педагогічний колектив закладу працює над питанням: «Формування основ патріотичного виховання як засобу всебічного розвитку особистості майбутнього громадянина».
Завдання педагогічного колективу на новий
2023/2024 навчальний рік
1.
Продовжувати освітню діяльність, спрямовану на якісний
результат формування соціально-громадянської компетентності дошкільників.
2. 1.Забезпечити виконання вимог щодо особливостей
організації освітнього процесу в ЗДО в умовах воєнного стану, у тому числі з
дітьми з ООП, створення умов для здобуття освіти та педагогічної діяльності.
3. 2.Формувати мовленнєво-комунікативну компетентність дошкільників засобами інтерактивного розвивального середовища».
3.Провести самооцінювання діяльності закладу за напрямом оцінювання «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти».
Головним напрямком діяльності кожного педагога були і залишаються охорона, зміцнення здоров`я дітей, забезпечення необхідних умов для їх фізичного, психічного та розумового розвитку.
«Інноваційні технології в ЗДО»:
Методична робота – це спеціальний комплекс взаємопов'язаних практичних
заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, їх безперервну
та професійно-методичну освіту, яка зорієнтована в кінцевому результаті на
підвищення рівня освіченості, розвинутості і вихованості.
Методична
робота в закладі дошкільної освіти повинна відповідати наступним правилам:
- організована нестандартно, яскраво, жваво, цікаво,
з урахуванням індивідуальних запитів і можливостей педагогів;
- приносить вихователям відчутну практичну допомогу, тобто має
безпосередній вихід;
- позначається на рівні підготовленості вихованців;
- задовольняє духовні, естетичні, моральні та інші запити педагога;
- постійно користується увагою адміністрації: стимулюється, контролюється,
враховується при підбитті підсумків;
- створює умови для виникнення людських контактів і творчого спілкування з
колегами, об’єднує спрямованістю до загальної мети.
Мета методичної роботи:
- удосконалення
системи безперервної освіти педагогічних кадрів;
- вивчення та розвиток педагогічної
компетентності кожного педагога;
- стимулювання
творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної
педагогічної діяльності;
- організація моніторингу якості освіти
відповідно до Державних стандартів;
- запровадження компетентнісно-орієнтованого підходу до освітнього процесу.
Напрями методичної роботи:
- підвищення соціально-психологічної культури
педкадрів;
- удосконалення педагогічної майстерності;
- сприяння в опануванні світової та національної, мовної й побутової
культури;
- розвиток спеціальних умінь і навичок.
Головними завданнями діяльності методичної роботи ЗДО є:
- підвищення соціально-психологічної культури педагогічних працівників;
- вдосконалення педагогічної майстерності та сприяння особистісному
професійному зростанню педагогів;
- сприяння в опануванні світовою, національною, побутовою культурою.
- підтримка ділового тонусу педагогів;
- стимулювання розвитку ініціативи, творчості, пошуку;
- створення умов для праці в режимі розвитку, в напрямку опанування новими
методами, прийомами, засобами, технологіями, системою навчання та виховання;
- оптимізація системи мотивації педагогів до підвищення фахової
майстерності та узагальнення власного педагогічного досвіду.
- творча співпраця з педагогом;
- робота в режимі довіри, доброзичливості;
- креативна атмосфера, стимулювання активності;
- принцип допоміжно-регулювального контролю;
- надання вихователю права вибору;
- системність методичних заходів;
- принцип «Я-повідомлень» у спілкуванні, як шлях до порозуміння;
- систематична допомога;
- випереджуючий характер методичної роботи.