четвер, 31 жовтня 2024 р.

Ось червоний впав листок,
А за ним каштанчик – скок.
Жовтий лист на землю ліг,
Слідом знов каштанчик – плиг.
День за днем таке підряд –
Падолист, каштанопад. 🍁🍂🌰
    Сьогодні в групі середнього дошкільного віку «Ялинка» відбулося осіннє свято «Пригоди Каштанчика» 🌰
    Дітки із задоволенням співали пісні, танцювали та розповідали вірші😊 А все для того, щоб розвеселити маленького Каштанчика🌰
    Завершилося свято солодкими гостинцями від Осені🍁🥮
     І діти , і дорослі змогли поринути в атмосферу осіннього свята 🍂























середа, 30 жовтня 2024 р.

Осінь фарби готувала,
У відерця наливала.
Змішувала, чаклувала,
Потім все розфарбувала.
Придивіться, все довкола
Стало різнокольоровим!
    Чарівна осіння пора надихає на яскраві заняття. І сьогодні в групі середнього дошкільного віку «Дюймовочка» відбулось заняття з використанням нетрадиційної техніки малювання-штампування (з допомогою кухонної губки та трафарету) - "Кольорова осінь".



пʼятниця, 25 жовтня 2024 р.

   У День української писемності та мови педагогічні працівники закладу приєдналися до найбільшого флешмобу мільйонів українців по всьому світі - взяли участь у Всеукраїнському диктанті Національної єдності. Проведення подібних заходів дозволяє не лише перевірити знання рідної мови, а й відчути солідарність з усіма, хто шанує українську мову та розуміє важливість її розвитку та збереження, об'єднати всіх наколо нашої рідної мови та традицій.🩵💛











    З метою створення безпечного освітнього середовища, забезпечення навчання правилам безпеки життєдіяльності в умовах надзвичайних ситуацій, набуття відповідних практичних навичок в закладі з 21 по 25 жовтня пройшов "Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності".

Під час різних видів діяльності та активностей вихованці розширили уявлення про можливі небезпечні ситуації природного, техногенного, медичного характеру, закріпили правила пожежної безпеки, мінної безпеки, дорожнього руху, правила поводження в побуті, вдома, у природі, на вулиці, в укритті, вивчали правила поводження з підозрілими предметами та відпрацьовували стереотипи поведінки в умовах загрози та виникнення надзвичайних ситуацій.